Portal Rasmi Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia

Borang ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan berhubung dengan pengamalan nilai-nilai murni di agensi kerajaan yang memberikan perkhidmatan kepada anda.

Berdasarkan pemerhatian semasa berurusan dengan Jabatan ini, anda diminta untuk menilai pernyataan-pernyataan yang dikemukakan dengan jujur. Kajian ini adalah terbuka kepada pelanggan-pelanggan yang pernah berurusan dengan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA).

Maklumat yang dikumpul hanya untuk kajian ini sahaja dan sebarang maklumat yang diberikan adalah sulit dan akan dirahsiakan.

Maklum balas

Sukacita Dimaklumkan Bahawa Pada Tahun Ini JPA Sekali Lagi Telah Menerima Tawaran Biasiswa Monbukagakusho : MEXT 2014 Bagi Pengajian Peringkat Sarjana. Sehubungan Dengan Itu, Permohonan Program Ini Dibuka Mulai 20 Ogos 2013 Sehingga 20 September 2013.

Baca lagi...

Urusan Persediaan Pengumpulan Data Bagi Pegawai Kumpulan Pelaksana Perkhidmatan Gunasama Persekutuan Yang Telah Berkhidmat Tiga Belas (13) Tahun Dan Lebih Dalam Skim Perkhidmatan Dan Perkhidmatan Semasa

Muat Turun: Surat Edaran JPA.BK 53/19 Jld.5 (52)

Pelaksanaan Urusan Perkhidmatan Pegawai Perkhidmatan Awam Persekutuan Di Bawah Sistem Saraan Malaysia

Muat Turun: Pekeliling Perkhidmatan Bil. 4/2012

Dimaklumkan Bahawa JPA Telah Membuka Talian Hotline Bagi Pertanyaan Berhubung Status Pertukaran Dan Penempatan Pegawai Perkhidmatan Gunasama Persekutuan Mulai 22 Julai 2013 (Isnin).

Nombor Hotline 03-8885 4907 Boleh Dihubungi Pada Waktu Pejabat Sahaja.